Румънеца и Енчев със собствена марка “Sexy” очила

Гери Дончева рекламно лице на лимитираната серия  

 

4 RE by KWIAT event 

 

За първи път досега българска група лансира своя марка очила. Линията е младежка и се състои от 6 модела с класическа черна рамка отпред и цветни старнични рамки, както и серия с актуалните в момент цветни стъкла в три цвята. Лимитиранта серия е произведена от лидера на пазара Kwiat, като стъклата със специална защита от ултравиолетови лъчи.

“Секси” очилата са специални, защото през тях всички изглеждат красиви, щастливи и голи, жените приличат на Анджелина Джоли, а мъжете на  Брат Пит” шегуват се изпълнителите.  

 

Очилата ще бъдат маркетирани на пазара едновремено със специален музикален диск - новия албум на Румънеца и Енчев, съдържащ всички интернационални песни на групата (в.ч. Miss you feat. Haddaway and Coolio, By the sea / Don’cha know feat Turbo B. Snap! Burn feat Mike Fresh & Мария Илиева и др./, както и последния сингъл Sexy you feat Greg Bannis от легендарната група Hot chocolate. Песента Sexy You, която в момента се радва на засилен интерес от радио и телевизионните музикални медии и е в топ 10 на най-излъчваните български песни е флагмен на кампанията и основното вдъхновение за дебюта на тази нестандартна идея. 

Единственият начин да се сдобиете с очилата е по време на концертите на групата и през техния сайт www.smm.bg/store